pondelok 3. marca 2014

Hešteg hešteg #brokenlegbored


Rozhodla som sa spísať pozitíva a negatíva dvoch mesiacov strávených doma úplne neproduktívnym parazitickým pasívnym prežívaním s pokáranou nohou v dlahe/sadre/ortéze. 

Článok doplním s ním maximálne nesúvisiacimi fotkami a pesničkou (psychológia čitateľa, to sa rozumie samo sebou :)


Toto ešte blond period.


Začneme pozitívami, lebo nie sú skoro žiadne:

1. Mám teraz super hladkú pätu. V živote som ju nemala hladšiu (najprv z nej musel ale opadať všetok naturalistický bordel)

2. Kretívne skillsy. Podľa mňa si len čistý ignorant môže nepokresliť sadru. Som doteraz ani nevedela, že viem nakresliť kolotoče.


Toto už ďalšia period.

3. Prakticky som prestala fajčiť. S boľavou nohou sa mi na klzký balkón nechcelo. Ná! Toto slúži ako dôkaz pre moje tvrdenie, že môžem prestať, kedy chcem. 

A už sa to sype:

1. Hrozivé poznanie, že keď je človek v šoku, tak je človek v šoku. Prosí, je hysterický a sľúbil by hocikomu hocičo. Asi som v tomto od seba mala nerealistické očakávania.

2. Nespavosť a únava. Pretočila som si biorytmus. Dlho som spala len cez deň a väčšinu z toho 10 a viac hodín. Výsledkom je momentálny boj s vlastným mozgom o nápravu. Bohužiaľ najhoršie je, že teraz mi osem normálnych hodín spánku nestačí. Ale to je aj tak jedno, lebo úplne aktuálne neviem zaspať pred pol šiestou a vstávam o 9, lebo musím. Kým v minulosti som bola schopná v prípade nutnosti aj s nedostatkom spánku zvládnuť deň pomerne normálne, teraz strácam fokus. Mno. Nie je práve najvhodnejšie, keď sa to stane na doučovaní (zvlášť, keď ho vediem ja) alebo na obchodnom stretnutí (heh, toto znie vážne :P)


3. Vlasy, pleť. Doma v izolácii v panenskom Lastomíre zavretá vnútri. Občasné vychádzky. Takže oveľa menej plynov do ksichtu a tak. Žiadny make-up. Keď mi práve nekrivilo tvár od znechutenia, tak som vyzerala celkom normálne. Teraz som sa napratala zase medzi ľudí a moja pohodlná pokožka na to zareagovala stavom a lá zaryla som si ksicht do vriaceho oleja. A vlasy. No. Ešteže sú v kurze čiapky. 

4. Imunita. Vyšla som von a prvé, čo som stretla, bola nádcha. Nikto v okolí ňou ani badateľne netrpí.

5. Priberanie. Bez komentára.

Nezaradené:

1. Ták. A konečne človek zistí, komu na ňom záleží, kto zavolá, kto ho príde pozrieť. Áno, je mi jasné, že sa vyjadrujem ako morálna starena.

2. Voľný čas. Veľa. Príliš veľa. Osobne som sa rozlúčila s ideou, že prečítam všetky múdre knižky a pozriem všetky deep deep filmy. Kukala som na TV Doma, Say yes to the dress na TLC a IQ mi zachraňovali akurát tak House Hunters International na Travel Channel. Knižky som otvorila až teraz. Na druhej strane, konečne som dala z netu dole jedno trápne video z pubertálnych čias, zriadila si e-účet v poisťovni, zrušila nepotrebné bankové veci, objednala si moc pjekné washi pásky a tak.

3. Keďže si počas obdobia ležmo či pololežmo pacient musí pichať každý deň sračky proti trombóze, zvyšuje sa jeho psychická odolnosť voči ihlám.

4. A samozrejme klenot medzi poznatkami: opäť raz a zas čoraz viac informácií na zaplakanie a zorientovanie sa v zdravotníctve či sociálnom systéme. Juch.



2 komentáre:

  1. Paradne zhrnutie :) Najviac by som si uzila z priecinka Nezaradene :)

    OdpovedaťOdstrániť