nedeľa 1. septembra 2013

Napršalo mi na leto. Chcela som sa ešte kúpať


Vzdajme tomuto letu hold. Brief post o mojom lete. Lebo dnes prší, mne je zle, prokrastinujem, ladujem sa koláčom, čo som si napiekla. Tak aby som mala pocit, že som aspoň niečo vyprodukovala... okrem toho, že som za posledný týždeň nerobila skoro vôbec nič, lebo som pozerala Sex and The City. Bez komentára.



Veľmi klasická pláž na Sardínii, kde sme sa ocitli v júli tesne pred Ostravou.


Po Ostrave sme prijali nových členov do rodiny.



Tesla a.k.a. Malý Vampír.


Schrödinger a.k.a. Hebká srsť. Som dosť nemilo prekvapená, že toľkým ľuďom nedôjde ten inak jednoduchý joke.


Meanwhile sa nám podarilo realizovať toto, čo je zároveň odpoveď na otázku, čo som robila viac-menej celé leto (a teraz sa zase bezcieľne váľam).


Viem, že na nej vyzerám ako použitý toaleťák, ale je to zachytenie mojej veľmi bezprostrednej radosti po organizačne najnáročnejšom zápase turnaja. A tí típci sú mládežnícki tréneri Realu - Tristan Celador a Neviem Akosavolá. Niežeby to bolo pre čitateľa podstatné, ja sama vo svojej hlbokej podstate ani nemám rada futbal :P

Každý sports event musí mať reklamu. My máme dve. Mali byť úplne iné a mali sme ich pustiť von oveľa skôr. Nevydalo.

                       


                       





Takže keď sa celá tá vec skončila, prišla som o druhej ráno domov a o piatej sadala na bus do Prahy. Odporúčanie: Už nikdy viac Eurobus.



A tu je jedna z rozmazaných fotiek z Jamesa Deana. Ten podnik zase prudko odporúčam, plus milión litrov vína k tomu. Len ľutujem, že som v tom tanečnom zápale, tme a svojej "náladičke" nevedela oceniť interiér.

A čo tak všeobecne so životom. Snažím sa viac venovať Aiesecu. Zatiaľ som poslala len okolo 15 žiadostí, takže až tak sa netrhám. Ale mala by som sa, koncom septembra mi zatvárajú databázu. V piatok som mala pohovor do Budapešti, zajtra je na pláne Indonézia. Sú to dve stáže, z ktorých má každá niečo, čo chýba druhej. 

Múdrosť zo Sexu v meste? Life is short. What the hell.






2 komentáre:

  1. :D milujem tvoje prispevky zo zivota. zabavim sa, naucim sa nieco nove (ako napr. to, ze v MI boli futbalisti) a proste je to fajn. mam pocit, ze zijes bohatym zivotom a prispievaj castejsie!!! :)

    ps. na fotke mas na sebe moju suknu!!! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Polepsim sa :) Ale ten zivot nie je ani zdaleka nejaky obercool :) A sukna je strasne fajn, mam ju rada, dobre sme nakupili :)

      Odstrániť